Premiera w Mediach

 

Stało się! Powstała Twoja pierwsza piosenka, teraz musimy ją wypromować.

Twój utwór jest dobry, Ty – utalentowany, bez wątpienia – ale to jednak nie wszystko, czego potrzebujesz, by zaistnieć. Talent to dziś jedna z wielu części składowych wpływających na rozwój Twojej kariery artystycznej. Klucz do sukcesu tkwi w stałym kontakcie z wpływowymi osobami w branży i współpracy z muzycznymi dziennikarzami. To także ciągłe zabieganie o ich uwagę, kooperacja z odpowiednimi wydawcami i stały monitoring trendów, co za tym idzie – skuteczne trafianie w gusta fanów. Pomocne w tym okażą się media społecznościowe, tradycyjna reklama czy przemyślana strategia networkingowa.

Tutaj znowu możesz na nas liczyć, a dokładniej na pomoc naszych specjalistów ds. reklamy w branży muzycznej. Podpowiemy Ci, jakie kroki podjąć, by powiększać zasięg komunikacji, a także jak poszerzać grono odbiorców, do których dotrą treści promocyjne. Promocję Twojego utworu oprzemy na działaniach prowadzonych dwutorowo: w mediach tradycyjnych i tzw. nowych mediach. Te pierwsze, czyli radio, prasa i telewizja na pewno okażą się skuteczne w budowaniu Twojego wizerunku i grona Twoich wiernych słuchaczy. Pamiętaj jednak, że przekazywany komunikat musi być odpowiednio dobrany do danego medium, a ono odpowiednio targetowane na Twoją grupę odbiorców. Pomożemy Ci w jego stworzeniu. Jest to bowiem dobry sposób i w znakomitej większości przypadków – bezkosztowy – na udostępnienie materiałów wysokiej jakości w postaci zdjęć, banerów, grafik, filmów, tekstów i wywiadów. Kluczem do sukcesu jest przygotowanie ich z należytą dbałością o detale.

Dobrym uzupełnieniem działań w tradycyjnych mediach może okazać się także udział w eventach promocyjnych czy w branżowych wydarzeniach muzycznych. Wszystko zaplanujemy wspólnie, jak na dobrych strategów przystało. Twoi odbiorcy zapewne działają prężnie także w social mediach – stworzymy personę idealnego fana Twojej twórczości i do niego będziemy kierować komunikację i dostosowywać kanał przekazu. Dobrą praktyką jest także bezpłatne udostępnianie nagrań w Internecie.

Przed nami więc ostatni krok – dystrybucja utworu na Spotify