Każdego dnia firmy i organizacje próbują zwrócić naszą uwagę stosując różne wizualne formy przekazu. Zdecydowana większość marek z wielką dbałością przygotowuje swoją komunikację wizualną z klientem, jednak coraz trudniej jest się wyróżnic w ten sposób. Pragniemy pomóc markom w skutecznym przebiciu się ze swoim przekazem stosując autorską usługę – Identyfikację Muzyczną Soundize (Soundize Audio Branding).

You can close your eyes, but not your ears!

Dźwięk, a w szczególności muzyka, jest doskonała w wywoływaniu wspomnień i kreowaniu odpowiednich emocji. Dlatego komunikacja audio jest tak bardzo ważna w procesie brandingu. Połączenie brandingu wizualnego i brandingu audio, owocuje znacznie lepszymi rezultatami niż sam branding wizualny.

Soundize Audio Branding to coś więcej niż kolejna, zwykła muzyka w reklamie. Tworzymy dźwieki, ktore będą rosły razem z marką, pomagajac jej rozwijać swoją tożsamość w długiej perspektywie.

Poniżej prezentujemy dobre przykłady firm, które już wcześniej doceniły siłę muzyki w komunikacji i stworzyły własne identyfikacje dźwiękowe. Chyba każdy zna te charakterystyczne dźwięki, prawda?

Zalety identyfikacji muzycznej

  • Wykreujesz społeczność wokół marki.
    Nic tak pozytywnie nie jednoczy ludzi jak muzyka!
  • Odróżnisz markę od konkurencji.
    Jak wiele firm w Twoim sektorze stosuje audio branding?
  • Zwiekszysz świadomośc marki.
    Każdy teraz bedzie mogł nawet zanucic Twoje logo.
  • Stworzysz głębokie relacje z klientem.
    Muzyka działa na podświadomość - znacznie głębiej niż obraz
  • Zwiększysz sprzedaż i zyski.
    Potwierdzają to badania takich marek jak Peugeot lub McDonald's.
  • Zostaniesz zapamiętany na lata.
    Prawda, ze pamiętasz jeszcze charakterystyczny dzwonek Nokii?

Wiemy, jak ważną rolę w reklamie i działaniach marketingowych odgrywa muzyka. Nic z taką samą siłą i powodzeniem nie przenoszone jest poza kontekst reklamowy. Muzyka dobrze dobrana, niosąca pozytywne skojarzenia i właściwie powiązana z produktem czy usługą wpływa na optymalizacje przekazu reklamowego. Siła wspomnień i pozytywne emocje przenoszą promowane produkty w inny, wyższy wymiar. W konsekwencji wzmacnia sie wizerunek i zwieksza sprzedaż.

Ewa Gralikowska, EGG STUDIO Agencja Marketingu i Reklamy, www.eggstudio.com.pl

Większość firm zwraca uwagę na logotyp - ale mało kto przykłada uwagę do dźwięku. Tymczasem dźwięki są silnymi nośnikami marki, które działają w sposób podświadomy. Łatwo zapadają w pamięć i szybko przywołują skojarzenia oraz emocje. Audiobranding pozwala oddać osobowość marki i dopełnić jej obraz. Zwraca uwagę na markę, wyróżnia ją i przekłada się na jej zwiększoną rozpoznawalność. Z tego względu muzyka przypisywana marce powinna być unikalna - tak jak unikalna jest marka, którą ma reprezentować.

Marta Górazda, strateg marketingowy, Mind Progress Group, www.mindprogress.pl

Muzyka, która oddaje charakter i specyficzne wartości marki to absolutny „must have” większości firm funkcjonujących w obecnych czasach. Audiobranding rekomendowany jest dużym i średnim firmom, które są zorientowane na panujące trendy i wymagania klienta. Wykorzystywanie muzyki stockowej przez mniejsze przedsiębiorstwa to strategia krótkoterminowa, która nie przynosi zamierzonych efektów, jak rozpoznawalność marki i wzrost sprzedaży.

Paulina Pożarycka, Media4art, www.media4art.pl

Nasza muzyka

Soundize Audio Branding to nasza flagowa usługa, ale nie jedyna, jaką oferujemy firmom. Poza identyfikacją muzyczną, realizujemy wszelkie podkłady muzyczne do reklam radiowych i telewizyjnych. Dla wytworni pracują także lektorzy oraz wokaliści oferujący swój śpiew na zamówienie. Poniżej prezentujemy kilka audio logo naszej produkcji, a także przykłady muzyki reklamowej oraz innej, którą stworzyliśmy dla naszych klientów.

Przykłady
AUDIO LOGO

  • www.Inkubatory.pl

    Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
    Skrzypce, dźwięki syntezatorów, młodzieżowy wokal i prosta melodia.

  • www.BaseConnect.org

    Platforma BaseConnect
    Odważne, dynamiczne, elektronicznie logo,
    z wykorzystaniem fortepianu.

  • www.StartupAcademy.pl

    Startup Academy
    Logo pełne inspiracji i pozytywnej
    energii z dozą subtelności.

  • www.naszemiasto.pl

    Portal NaszeMiasto.pl
    Połączenie informacji, profesjonalizmu, lifestyle'u z dawką pozytywnej energii.

  • www.filmowanie24.pl

    Filmowanie24.pl
    Audio logo o charakterze orkiestralnym, z wykorzystaniem zapamiętywalnej melodii.

Przykłady
MUZYKI REKLAMOWEJ

  • Event muzyczny

    Nieskomplikowany podkład techno jako muzyka reklamowa? Pewnie! Idealnie oddał charakter reklamowanego koncertu.

  • Firma dekoratorska

    Wesoła, wpadająca w ucho melodia, łatwy tekst plus subtelny, kobiecy wokal - wszystko od zespołu Delphy Records.

  • Aplikacja mobilna

    Stonowany podkład muzyczny z wykorzystaniem instrumentów akustycznych, jako background do video.

  • Klinika SPA

    Relaksacyjna, niewybijająca się muzyka, z zastosowaniem prawdziwych odgłosów natury.

  • Wydarzenie cyrkowe

    Krótki jingiel reklamowy o charakterze cyrkowym, rozpoczynający występy artystów cyrkowych.

Przykłady
INNYCH KOMPOZYCJI

  • Muzyka symfoniczna

    Aranżacja orkiestrowa, połączenie instrumentów akustycznych i elektronicznych z dodatkiem wokali.

  • Muzyka popularna

    Pop i jego wszelkie odmiany to to, w czym producenci Delphy Records czują się najlepiej.

  • Muzyka retro

    Muzyka z poprzednich dekad przeżywa swoją drugą młodość! Wiemy, jak to robić!

  • Muzyka instrumentalna

    Klasyczne dźwięki zawsze będą najpiękniej oddawały to, co w muzyce najważniejsze.

  • Muzyka elektroniczna

    Ta dynamiczna produkcja została wykonana całkowicie przy pomocy instrumentów elektronicznych.

Bank Lektorów

Bank Wokalistów

Każda firma może skorzystać w Delphy Records z banku głosów lektorskich. Znajdziesz tutaj głosy osób z wieloletnim doswiadczeniem radiowym i telewizyjnym. Czas realizacji zwykle nie przekracza 24 godzin. Który z tych głosów rozpoznajesz? Który z nich najlepiej pasuje do Twojego projektu? Poznaj orientacyjny cennik głosów lektorskich!
Delphy Records to także młodzi, uzdolnieni wokaliści, którzy oferują swój spiew do Twojej reklamy. Jakby brzmiały zdania „Codziennie niskie ceny”, „Przebojowe warzywa Bonduelle” lub „Dłuższe życie każdej pralki to Calgon” gdyby nie zostały wyśpiewane? Korzystajac ze śpiewu w swojej reklamie, znacznie wzmacniasz przekaz oraz wspierasz nasz rodzimy rynek muzyczny! Poznaj orientacyjny cennik wokalistów!

Agnieszka

Studentka jazzu i muzyki estradowej. Specjalizuje się w jazzie, muzyce elektronicznej i poezji śpiewanej. Chętnie podejmie się każdego wyzwania wokalnego! x

Jowita

Laureatka wielu konkursów i przeglądów muzycznych, występowała gościnnie w show Must Be The Music z zespołem LemOn, oraz podczas gali 25-lecia RMF FM z zespołem Varius Manx i Dżem x

Szymon

Wokalista o wspaniałym głosie!x

Oliwia

Uczestniczka programu The Voice of Poland. Idealnie czuje się w takich gatunkach jak r'n'b i popx

Iwona

Uczestniczka 3 edycji The Voice of Poland. Uwielbia śpiewać piosenki rockowe

x

Marcelina

Absolwentka Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, zwyciężczyni Bitwy na Głosy TVP. Ulubione gatunki to pop, elektronika, r'n'b i chilloutx

Marzena

Mocny głos o ciemnej barwie. Uczestniczka Must Be The Music, idealnie czuje się w klimatach rockowych, r'n'b, soul, jazz i swingx

Monika

Charyzmatyczny i pełen ekspresji wokal. Monika dobrze odnajduje się w kompozycjach soulowych, popowych i jazzowychx

Natalia

Posłuchaj tej elektronicznej bomby! Artystka live-act, od lat zżyta ze sceną klubową. Najlepiej czuje się w muzyce house, r'n'b oraz breakbeat x

Izabela

Uczestniczka wielu konkursów muzycznych, idealnie porusza się po takich gatunkach jak pop, elektronika i alternatywny rockx

Magdalena

Dźwięki czyste, acz z pazurem to to, co charakteryzuje głos uzdolnionej wokalistki Magdyx

Paweł

Artysta Fundacji "Bliżej Gwiazd", występował przed takimi artystami jak Mietek Szcześniak, Monika Kuszyńska czy Michał Gasz. Śpiewa muzykę klasyczną, poezję śpiewaną oraz jazz.x

Sonia

Młoda, doświadczona wokalistka, z występami w Must Be The Music i Mam Talent na koncie. Współpracowała z wieloma polskimi artystami.x

Zalety współpracy z Delphy Records

Kontakt 24/7

Wiemy jak istotną rolę gra czas w ramach współpracy z klientami w segmencie B2B. Dlatego jesteśmy dostępni pod telefonem praktycznie cały czas.

Bezpłatne poprawki

Kiedy realizujemy muzykę do reklam, zapłata jest tylko jedna i nie zmienia się mimo dokonywanych, ewentualnych poprawek.

Przejrzystość działania

Zarówno w przypadku audio brandingu jak i produkowania zwykłej muzyki reklamowej, klient na bieżąco informowany jest o aktualnym etapie prac.

Przeniesienie praw autorskich

Na podstawie umowy, przenosimy na klienta majątkowe prawa autorskie. Dzięki tej umowie, klient może swobodnie decydować o przeznaczeniu powstałej muzyki

Kompleksowość usług

Potrzebujesz lektora? Szukasz wokalistki do swojej reklamy? Czy potrzebny jest specyficzny tekst do odśpiewania? Wszystko znajdziesz u nas! Czy już wspomnieliśmy, ze tłoczymy płyty?

Młody, dynamiczny zespół

Delphy Records to zespół młodych, zakochanych w muzyce osób. Nie jesteśmy skalani żadnymi schematami z poprzedniej dekady. Sprawdź nas w działaniu!

Umówmy się na rozmowę

O muzyce do reklamy oraz o Identyfikacji Muzycznej Soundize najlepiej rozmawia się telefonicznie lub w cztery oczy. Jesteś ciekaw jak działa audio branding? Umówmy sie na rozmowe, a znajdziemy dla Twojej firmy najlepsze rozwiązanie, które znacznie wzmocni Twoją dotychczasową komunikację z klientem.

Newsletter

Jesteś ciekaw jak jeszcze możemy pomóc Twojej marce? Zapisz się do naszego branżowego newslettera! Raz w miesiącu otrzymasz wiadomość z ciekawymi ofertami i muzycznymi wskazówkami dla Twojej firmy. Warto!